p l a y n i g h t s

Igår efter jobbet körde jag till min goda vän S i Allatorp. Där väntade några andra söta flickor och kvällen tillbringades runt köksbordet i kampen om att ta vinsterna i en hög med olika sällskapsspel. Det var verkligen jättetrevligt för det var SÅ längesen jag träffade dessa fröknar. Idag är jag ledig så dagen startade med att jag och min vän E som är hemma i byn över julen åkte ner till Mairo i Ronneby. Efter en stunds klagade över hur mycket vi ville ha men som vi inte har råd med så åkte vi istället in till stan och gick lite i de få affärer som finns där. Blev ett par jeans och ett nagellack för min del och E köpte en nyårsoutfit. Mycket tjusigt. Om en stund ska jag och min kärlek åka o titta på en soffa. Hoppas den är fin!


Kommentarer
Postat av: Anna Kubel

ja verkligen, sommaren är underbar! Längtar så mycket!

2009-12-30 @ 16:27:27
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0