o m . d e t . i n t e

vore för att jag skulle upp och jobba imorgon klockan 07 så hade jag gärna tillbringat de kommande timmarna med ett bjuda på en mängd blogginlägg, bilder och videoklipp från älskade Manhattan. Har försökt sova i två timmar men det vill inte gå. Jäkla sömn! Det var ju inte riktigt syftet med resan att komma hem med sömnproblem.

Min kärlek får jag inte heller träffa på några dagar nu. Han är genomförkyld och det sista jag vill bli, så är det sjuk. Inte när det är jul och en massa härlig snö ute. På måndag lovar jag att ni ska få en liten inblick i vår underbara resa, för då är jag ledig från jobbet och har all tid i världen att sortera, fixa och trixa med bortåt 700 new york-bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0