n e w . y o r k

Åh vad jag är dålig på att uppdatera min lilla blogg. Vi har varit hemma ett par dagar men det har varit så mycket. Kroppen ska vänja sig vid tidsomställningen, det går inte så bra vill jag lova. Ena natten sover jag fem timmar och nästa sover jag tretton, not okey. Bilder ska visas och resan ska berättas för nära och kära, väskan ska packas upp och så har man ett jobb att sköta. Vi har haft en helt fantastisk resa. Det går inte med ord att beskriva hur roligt och underbart New York är. En sak är säker och det är att vi ska åka tillbaka, snart.

Jag lovar att visa en massa bilder och videoklipp för er så fort jag får en liten ledig stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0